56+

Posted on luni, noiembrie 21, 2016 | 0 comentarii




"celor care cred că lumea asta cu iubire va scăpa
celor care cred că dragostea va mai schimba ceva
le vom cânta, le vom cânta, le vom spune-aşa

nimeni n-o să îţi explice ce e dragostea
asta, singur într-o zi de vară vei afla
şi atunci să nu uiţi de inima ta

binele şi răul în jurul tău se vor juca
lumea asta moartă va încerca să-ţi fure dragostea
niciodată să nu uiţi de inima ta
..."



poate că lumea se întreabă de ce fac atâtea complimente celor din jur...
nu sunt prefăcut, şi nu caut în mod deosebit ca acele persoane să mă placă...
dar, dacă trec pe lângă cineva, atunci o spun:
"îmi plac pantofii tăi"
"te-ai tuns, nu? ce bine îţi stă!"
"eu nu cred că aş avea atâta răbdare ca tine"
"am şi eu o fotografie făcută acolo, dar a ta este mai reuşită... felicitări!"

de ce?
pentru că viaţa e grea...
lumea asta poate să fie un loc de rahat...
şi, oamenii sunt răi...
niciodată nu poţi şti cât de mult pot însemna pentru cineva, acele cuvinte;
niciodată nu poţi şti prin ce iad trece cel de lângă tine, fără ca el să ofteze măcar în faţa ta...
când din tine iese ceva pozitiv, TU însuţi devii o persoană mai fericită...
e greu să fii drăguţ, amabil, şi în acelaşi timp să te simţi mizerabil pe dinăuntru...
ceea ce exprimi în exterior, se reflectă înăuntrul fiinţei tale...

ascultă-mă...
să fii bun, să faci complimente dezinteresat, îţi va schimba viaţa...
şi, poate, va schimba şi viaţa altcuiva...

(adaptare personală, după Jordan Sarah Weather)


îi mulţumesc lui Dumnezeu...



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu