SĂ NU MĂ UIŢI... - DON'T YOU FORGET ABOUT ME...

Posted on miercuri, octombrie 26, 2016 | 0 comentarii

zilele trecute îţi povesteam cum, mergând la lacul barajului de la Firiza, pe ploaie, câteva frunze au vrut să vină cu mine, lipindu-se de umbrela udă...

am fotografiat frunzele, şi le-am lăsat acolo, rugându-le să mă mai aştepte... 
le-am spus că voi reveni, şi, până atunci, să aibă grijă de ploaie, de iarbă, de gerurile şi zăpezile ce vor veni... şi de gândurile mele...

pe drum spre casă, rememorând gestul, parcă aveam remuşcări...
dacă, totuşi, frunzele acelea ar fi vrut cu adevărat să vină cu mine?
oare nu am fost egoist, ignorând dorinţa lor, abandonându-le în pădure?
în adâncul sufletului, nu m-am simţit foarte confortabil...

these days I was telling you how, walking to the Firiza lake, some leafes wanted to come with me, sticking to my wet umbrella...
I took pictures of the leaves, and let them down there, asking them to wait for me...
I told them I'll be back, I asked them to take care of the rain, the grass, the frost and snow that are going to come... and take care of my thoughts...
on my way back home, I was a little frustrated...
what if they really wanted to come with me?
wasn't I selfish, ignoring their will, abandoning them in the forest?
deep in my heart, I wasn't feeling quite comfortable...



am fost, tot pe ploaie, şi la lacul Bodi - Ferneziu...
deocamdată, doar pe facebook am pus o singură imagine de acolo...
de data asta, m-am prefăcut că nu observ frunzele ce s-au prins de umbrelă...
da... am luat frunzele cu mine...
acestea sunt frunzele ce au vrut să vină cu mine...
parcă mă simt mai bine... :)

on a rainy day, I went at Bodi - Ferneziu lake...
I posted only one picture on facebook yet...
this tima, I pretended I didn't see the leaves on the umbrella...
yes, I took the leaves with me...

these are the leaves that wanted to come with me...
feel better... :)


"mami e bolnavă, nu se poate ridica      
trebuie să merg până în sat, să cer ceva mâncare      
o să mă ajuţi?      
sigur, Connie, te voi ajuta
întotdeauna mă simt bine când eşti cu mine      
eşti prietena mea, Connie
o să fii cu mine când o să cresc mare?      
aşa-i că o să fii?      
...
promit...

să nu mă uiţi... să nu mă uiţi...
eram cruzi, şi tineri, într-o lume a inocenţei
să nu mă uiţi... să nu uiţi toate visele noastre
acum, că eşti departe, doar deşertăciune a rămas...

întotdeauna mă simt bine când eşti cu mine      
eşti prietena mea, Connie
o să fii cu mine când o să cresc mare?      
aşa-i că o să fii?      

să nu mă uiţi... să nu mă uiţi...
eram cruzi, şi tineri, într-o lume a inocenţei
să nu mă uiţi... să nu uiţi toate visele noastre
acum, că eşti departe, doar deşertăciune a rămas...
..."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu