MĂ DĂRUIESC... - I GIVE MYSELF AWAY...

Posted on sâmbătă, septembrie 03, 2016 | 0 comentarii

miliarde de stele sunt pe cer
doar una ţi-e pereche
unei singure stele te dăruieşti
cu totul
fără încetare
fără limite...

(priveşte atent imaginea... din puzderia de stele din cer, aici, una singură se vede...)


billions of stars are up there
only one of them is your mate
you give yourself to only one star 
completely
restless
limitless...





"mă dăruiesc
mă dăruiesc ţie, cu totul
mă dăruiesc, mă dăruiesc,
e-adevărat, crede-mă

aici sunt, aici stau
viaţa mea toată e-n mâinile tale
sunt nerăbdător să văd pentru ce a fost hărăzită viaţa mea
mă dăruiesc, mă dăruiesc
mă dăruiesc ţie, cu totul

propria-mi viaţă, nu este a mea, ţie îţi aparţin
mă dăruiesc, mă dăruiesc ţie
viaţa ce-a fost, a trecut, ţie îţi aparţin
mă dăruiesc, mă dăruiesc, e-adevărat
..."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu