SÂNGERÂND DRAGOSTE... - BLEEDING LOVE...

Posted on duminică, august 07, 2016 | 0 comentarii


îndepărtată de dragoste, n-aveam nevoie de durere
o dată, de două ori, a fost de-ajuns, şi totul a fost în zadar
timpul începe să treacă, şi până-ţi dai seama, eşti îngheţat...
dar, prima dată s-a întâmplat, cu tine
inima mi s-a topit, am găsit ceva adevărat
şi cei ce mă priveau credeau că-mi pierd minţile

dar nu-mi pasă ce spun ei, căci te iubesc pe tine
ei încearcă să mă îndepărteze, dar ei nu ştiu adevărul
inima mea e paralizată de vena ce tot o închid
m-ai despicat, şi eu

sângerez
sângerez mereu
eu sângerez
sângerez, sângerez dragoste
tot sângerez
mereu, mereu sângerez
m-ai tăiat, m-ai despicat

încerc din greu să nu-i aud, dar ei vorbesc atât de tare
cuvintele lor sfredelitoare îmi umplu urechile, încearcă să mă umple de îndoială
deşi ştiu că ei vor să mă împiedice să mă îndrăgostesc
dar nimic nu e mai mare decât fiorul ce vine cu îmbrăţişarea ta
şi în toată lumea asta însingurată, îţi văd chipul
încă toţi din jur cred că-mi pierd minţile
poate... poate...
...
şi, se scurge, tot, din mine
deşi nu le vine să creadă
voi purta aceste răni la vedere, toţi le vor vedea

dar nu-mi pasă ce spun ei, căci te iubesc pe tine
ei încearcă să mă îndepărteze, dar ei nu ştiu adevărul
inima mea e paralizată de vena ce tot o închid
m-ai despicat, şi eu

sângerez
sângerez mereu
eu sângerez
sângerez, sângerez dragoste
tot sângerez
mereu, mereu sângerez
m-ai tăiat, m-ai despicat

oh, m-ai tăiat, m-ai despicat, şi
tot sângerez
mereu, mereu sângerez dragoste...






de mult n-am mai fost acasă...
am venit să mă privesc în oglindă...
să-mi ascult inima...
să-mi privesc întrebările...
în valuri de muzică...
şi lumină...




.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu